Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

...hii....

..........Assalamualaikum.........
n hai semua kawan yang bace blog saya ni...
my nick name is iori...
my real name is ......tet..... secret...
x boley bagi tau la kot.... t ade yang kenal kot....
saye berblogging pon untuk meluahkan isi hatimemamdangkan di zaman serba canggih nie...
susah saya nak percaya pada sesiapa lagi....
even my very clooooooseeeee one....
so, kat sini la saye leh luah kan perasaan, hati saya...
sebab saya dah x ada tempat untuk mengadu...
saya sentiasa rasa keseorangan..
walaupun saya sudah mempunyai 2 org cahaya mata...tp kecik lagi...
walaupun saya sudah ada seorang suami....
x ada tempat untuk saya mengadu....
sedey kan...
.........


No comments:

Post a Comment

meh la komen sikit....